19.8.07

انت اهلاوى ولا زملكاوى؟؟؟؟؟


انت اهلاوى ولا زملكاوى ؟؟؟؟ سؤال مهم جدا جدا وبيتسال كتييير اوى انا عن نفسى شايف انه سؤال مهم انك تعرف انتماء الشخصيه اللى بتتعامل معاها زى مبتعرف سنه جنسيته الخ الخ الخ
فيه ناس بقه بتعتبر الانتماء لنادى وتشجيعه بتعصب تفاهه وعبط وحاجات كده تسالهم ليه يقولولك حتستفاد ايه لما تشجع النادى ده او ده حتاخد مثلا من الملايين اللى بيخدوها اللعيبه وبعدين تعالى هنا بدل متتعصب للاهلى او الزمالك يا اخى شوف حال بلدك شوف فلسطين اعمل حاجه بلاش تفاهه
قمه الاستفزاز
اولا الانتماء لنادى وتشجيعه بتعصب (بس مش بتعصب اعمى علشان محدش يفهمنى غلط) مفيهوش اى حاجه لان انتمائك لنادى وتشجيعه باخلاص دى حاجه جميله جدا لانك حتتعود تخلص لاى حاجه انت فيها وتتعصب ليها (برضه مش سبب مقنع ليهم)طيب
حقولكم حاجه بسيطه لو منتخب مصر لعب ضد منتخب اسرائيل حتشجعوا مصر ولا مش حتشوفوا الماتش اصلا حتكون الاجابه الطبيعيه حنشجع مصر طبعا ..........ليه ؟ علشان انا مصرىومصر بتلاعب عدونا.بس دى رياضه مش انت قولت كده؟ لا بس لازم نكسب سرائيل علشان نثبت اننا..................كلام كتير بقى انا اقصد انك بتشجع مصر اهوه لانك مصرى انتمائك مصرى فيها ايه بقى لما اشجع الاهلى لانى اهلاوى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زى ما انت شجعت مصر لانك مصرى وطبعا تشجيعك لمصر وفرجتك على الماتش مش تفاهه صح؟؟؟ يبقى لما اكون اهلاوى واشجع الاهلى ابقى مش تافه صح ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟
واكيد اختيارك لاى نادى تشجعه حيكون ليك اسبابك لاختياره ودى حريتك ومن حق النادى اللى انت بتنتمى ليه انك تخلصله وتشجعه وتقف جنبه حتى لو بيخسر زى ما انت بتفتخر انك مصرى رغم ان مصر زى مكلكوا عارفين تحتل مراكز مرموقه بين البلاد صناعتنا بسم الله ما شاء الله تغزو اسواق العالم كله والامثله كتييير(سوق الجمعه مثلا) ورغم مكانه مصر دى انت برضه مصر وبتحب مصر و ابن مصر متهيالى مفيهاش حاجه بقى انى ابقى اهلاوى واحب الاهلى واخلصله واشجعه مش تفاهه يعنى
عموما انا بفتخر بكونى مصرى وبفتخر بكونى اهلاوى ودايما حقف جنب النادى واشجعه حتى لو خسر (وده ان شاء الله مش حيحصل) زى ما انا مصرى ومستعد اعمل اى حاجه لمصر
من الاخر بقى انا اهلاوى وبحب الاهلى وححبه واشجعه للابد واللى عنده اعتراض على الكلام ده او لسه مقتنع انه كده تفاهه يا ريت يقولى بس يجيبلى سبب مقنع

10 comments:

keda-sponsor said...

مبروووووووووووك على البلوج الجديد

هو عاوز شويه تظبيط

بس شكلك كده ناوي


الأهلي خسر النهارده
عاااااااااااااا

يلا سلااااااااام

rack-yourminds said...

يا عم انت شكلك بتمووت في الاهلي

تحياتي لك

شكل البلوج جميل

safa7_karmooz said...

اهلاوى وافتخر

break said...

يا ساتر يا رب
طب الناس ترحب بالناس اللى جاية
ولا تقولهم نورتو البلوج ولا اى حاجة
علطول كدا كلام فى الكورة
صحيح ولاد :D

يلا ما علينا مبروك البلوج
ويارت تبئا تكبر الخط شوية بعد كدا
و بالنسبالى انا بشجع الفريق اللى بيخسر عشان بيصعب عليا

Anonymous said...

أهلا ب شيكشكن 13 أيون شيكشن 13..

تانى حاجة مبروك المدونة

تالت حاجة بقى أنا أهلاوية أوى و أفتخر زى ما بيقولو و مش شايفة أى عيب ف ان أى حد بيشجع نادى معين أو حتى متعصب له بس بالعقل.
أنا أهلاوية متعصبة و دياباوية متعصبة أوى _ يعنى من جماهير عمرو دياب_ و بحييك انك حاطط كليب نقول إيه ف المدونة :)
دى تغفر لك ان مدونتك محتاجة شوية أفكار و تظبيطات.شد حيلك

Mohamed Elshal (shix) said...

break
فعلا معاكى حق كان لازم ارحب الاول معلش عندى دى المرادى
وبالنسبه لحكايه تشجيعيك للنادى اللى بيخسر دى حاجه جميله المهم تكونى مقتنعه باللى انتى بتشجعيه

Mohamed Elshal (shix) said...

queen erasers
اولا الله يبارك فيكى
وعلى فكره انا متعصب لعمرو دياب اوى اوى لانه يستحق دا مغنى من كوكب تانى ملهوش منافس
ثانيا انا والله ححاول اشد حيلى وححاول اظبط المدونه معلش بقى لسه جديد بس اوعدك انها حتبقى حلوه ان شاء الله

Mohamed Elshal (shix) said...

queen eraser
صحيح هيا ايه حكايه شيكشكن 13 دى اصل الرقم 13 ده مبحبهوش خالص اكتر رقم بكره بكره بس اعمل ايه شكله كده مكتوب عليا ما علينا

keda-sponsor said...

أبوس إيدك أكتب بلون غير الأحمر ... صحيح انت أهلاوي متعصب .... بس القراء هيجيلهم عمى .... رمادي مع أحمر يا مفتري

حرب الأصفر و الناس هتدعي لك ... وحاول ماتفكرش في الأسماعيلي

أنا آسف للتدخل... بس مقدرتش أسكت

أنا بسببك شايف الكمبيوتر بالعافيه

نسيت أقول لك .... أنا أهلاوي أسكندراني متعصب

مع أنك عار بس حبيت أرخم

سلااااااااااااااام

loza said...

الف مبروووووووك على المدونه

ويجعله اخر الاحزان
منجلكوش فى ماتش :D